PPL Výcvik v Brně

Tlachání na volné téma.

Moderátoři: Roman, Dandys

Odpovědět

Kterou školu by jste zvolili pro výcvik PPL?

Flying Academy
0
Žádná hlasování
BlueSky Service
5
71%
Herbst Aero
0
Žádná hlasování
Beagle Fly
0
Žádná hlasování
BemoAir
2
29%
 
Celkem hlasů: 7

Uživatelský avatar
Wizard
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 09, 2008 5:37 pm
Bydliště: Brno, Černá Pole
Kontaktovat uživatele:

PPL Výcvik v Brně

Příspěvek od Wizard » sob kvě 10, 2008 2:11 pm

Vážení mám dilema, které potřebuji rozřešit během několika dní. Po státnicích chci začít s výcvikem PPL v Brně. Je tu několik škol a nemůžu se rozhodnout, která je nejlepší volba:

Flying Academy (http://www.euro-pilot.cz)
BlueSky Service (http://www.blueskyservice.cz)
Herbst Aero (http://www.herbstaero.cz)
Beagle Fly (http://www.beaglefly.cz)
BemoAir (http://www.bemoair.cz)

Kterou školu by jste zvolili vy?
Ceny výcviku jsou plusmínus pár tisíc, což není rozhodující jestliže chce člověk utratit nějakých 180.000,- za soukromého pilota. Samozřejmě čím levnější tím lepší (platit o víc než 10tisíc asi nemá smysl), ale jde mi především o kvalitu, případně referenci na kvalitního instruktora apod. Za jakýkoliv názor budu rád, za Vaši vlastní zkušenost o to víc.

Uživatelský avatar
jalda
Příspěvky: 99
Registrován: úte lis 08, 2005 12:08 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jalda » pon kvě 12, 2008 10:45 am

Zavolal bych Borjovi (Boris Lenert 603 704 692) rekni mu co chces a on ti to bud udela sam nebo ti poradi. Byval flexibilni.
Uz jsem ho dlouho nevidel.
Borja je skoro náš, vleka u nas a jeste nedavno ucil navigaci.
Muzes rict, ze te posilam.

Jalda
Prediction is very difficult, especially about the future

Uživatelský avatar
Wizard
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 09, 2008 5:37 pm
Bydliště: Brno, Černá Pole
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Wizard » pon kvě 12, 2008 10:57 am

Dík za info. S BL jsem se už sešel pár měsícu tomu a probral s ním výcvik. Mezitím jsem si konečně udělal I. Medical Class na ULZ a teďka chci začít. Chtěl jsem dělat výcvik na Cessně (Pro začátek lehčí letadlo na učení, nižší cena hlavně), ale nakonec dám asi na jeho rady a udělám výcvik na Zlínu (Sice mi to odporuje logice, učit řídit auto taky nezačíná člověk na kamionu, ale postupně od nejlehčího - jen případ jako reakce na slova "až zlín naučí lítat apod"). Budu věřit zkušenému pilotu, přišel mi ok. Bohužel v Brně jsou všechny školy dost drahé, takže nakonec to asi dopadne tak, že skončím v Zbraslavicích v Aeroklubu u jejich Školy AZ AIR, výcvik na zlínu tam vyjde o 65tisíc levněji než v BemoAir, což je dost velký rozdíl. Už s nima komunikuji. Mnohem radši bych dělal výcvik v Brně, ale nejde o rozdíl 10tisíc Korun:(

MartinM
Příspěvky: 177
Registrován: pon srp 01, 2005 6:37 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartinM » úte kvě 13, 2008 9:00 am

Wizarde good luck, az to udelas, tak me pak muzes vlekat ;) dovolim ti to ;)
Chci lítat víc, výš a líp!

Uživatelský avatar
alfonz
Příspěvky: 53
Registrován: pon zář 19, 2005 10:22 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Herbs

Příspěvek od alfonz » úte kvě 13, 2008 6:06 pm

Ahoj, mám celkem dobré reference na Herbs. Zkus se pobavit se Zdenkem Přikrylem.
My letci máme ocelové ptáky, přidej se k nám, budeš jej mít taky!

Pučista
Příspěvky: 6
Registrován: úte srp 22, 2006 10:06 pm
Bydliště: LKKU

Příspěvek od Pučista » úte črc 29, 2008 12:01 pm

Jestli jsi ještě nepadl do spárů některé letecké školy, tak se dá hodně peněz ušetřit tím, že výcvik PPL Ti může udělat instruktor FI ( A ) sám včetně teorie. Mimochodem Herbst chce za teorii kolem 15 000, což jsou
pro plachtaře vyhozené peníze...

Uživatelský avatar
Wizard
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 09, 2008 5:37 pm
Bydliště: Brno, Černá Pole
Kontaktovat uživatele:

Už jsem padl do spárů

Příspěvek od Wizard » úte črc 29, 2008 9:28 pm

Tak už jsem padnul do rukou letecké školy, a paradoxně to není ani jedna z těch uvedených v anketě. Z Brna začíná lítat F-Air co sídlí v Benešově. Podíval jsem se jak to u nich chodí v Brně i Benešově, všechno prohlídnul, pokecal s instruktorem,pak s majitelem, dvěma žáky, vyzvěděl maximum informací a myslím, že jsem se rozhodl dobře. Bude-li mít někdo zájem klidně to tu rozepíšu, proč jsem se rozhodl jak jsem se rozhodl, ale je to na delší povídání.

Uživatelský avatar
hawk
Příspěvky: 45
Registrován: ned úno 18, 2007 9:53 pm
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hawk » úte črc 29, 2008 9:35 pm

Ahoj,

me by to urcite zajimalo, hlavne v porovnani s BlueSky service. Behem nekolika mesicu bych u nich chtel zahajit vycvik PPL. Mam na ne velice dobre reference. Navstivil jsem je i osobne a udelali na me dobry dojem.

Uživatelský avatar
Wizard
Příspěvky: 5
Registrován: pát kvě 09, 2008 5:37 pm
Bydliště: Brno, Černá Pole
Kontaktovat uživatele:

Re: PPL Výcvik v Brně

Příspěvek od Wizard » pon čer 11, 2012 3:54 pm

Tak jsem zde zabrouzdal po delší době a našel svůj příspěvěk před 4 lety, kdy jsem vybíral školu na PPL. Asi bych měl napsat jak to celé dopadlo. O necelé dva roky později jsem dokončil CPL/MEP/IR +Atpl teorii a práci dostal za další dva měsíce. Už se blížím náletu 1000hodin v dopravním letectví a zároveň pracuji jako FI externě. Jestli někdo hodláte začít tak do toho běžte. Nelituji, nedokážu si představit lepší létání a to jsem začínal až ve 28 letech.

Dovolím si zde napsat pár postřehů, které by se Vám co plánujete začít mohli hodit.

Jestli je Vám málo let, končíte střední apod. nejlepší cesta do dopravního letadla je dnes MPL licence. Tedy licence kdy začínáte od nuly již pod aerolinkou. U nás to samozřejmě nenabízí ČSA ani Travel Service, ale například Lufthansa, British Airways, Swiss a mnoho dalších ano. Nejlepší možnost uchycení se pro mladého pilota je dneska Německo nebo Švýcarsko. Jestliže zapracujete na němčině a projdete jejich testy, tak získáte asi nejlepší možný výcvik, zajímavou kariéru a zajímavé peníze. Dokonce finančně Vás to vyjde lépe než udělání výcviku v ČR.

Druhá nejlepší možnost se mi jeví Oxford Aviation Academy anebo CTC wings. Ale tam už to chce mít víc našetřeno.

Výcvik v ČR už taková legrace není. Jestliže chcete jít touhle cestou (taky jsem ji šel:), tak potom bych dvakrát zvažoval možnost získání zaměstnání. ČSA bude ještě několik let pasé (jestli tu ještě několik let bude) a druhou významnou možností je Travel Service. Ten bohužel nikdy žádné výběrové řízení nevypsal a jediná možnost jak se do firmy dostat je buď 1) mít známost 2) nechat se tam zaměstnat třeba na plánování ze začátku nebo 3) to zkusit u Aerojobu v Praze, který s nimi má aktuálně podepsanou smlouvu.
(Dodal tam prvních deset pilotů ze svého výcvikového programu. Plat 25hrubého první rok lítání na 737NG. V porovnání s Lufthansou (Travel = 12.000 EUR ročně versus 60.000 EUR ročně Lufthansa, obojí pro piloty bez náletu v prvním roce) to je bída. Na druhou stranu, jiná možnost dnes v ČR není, první rok přežijí, to je člověk stejně v euforii z létání na boeingu:) Důležité je, že nakonec mají práci a dělají co chtěli.

Několik mladých kluků se tento rok dostalo hned po škole na výběrové řízení u Ryanair, ale to je jen hrstka v moři. Obecně žádná Airline jestliže už se rozhodne brát piloty bez náletu, tak nebere zahraniční, ale dává přednost lokálním. Je jedno, že by jste byli třeba dvakrát lepší, nepozvou Vás ani na assesment, jelikož i těch lokálních zájemců tam budou desítky. Práce v Indii, Číne, Americe, Kanadě není možná, jelikož bez náletu a ATPL licence Vás nevezmou. Občas něktěří rádobykonzultanti tuhle možnost zmiňují, ale to je opravdu jen pro piloty s náletem.

Odpovědět