Údržba navijáku H4 po skončení provozu

Moderátoři: Roman, Dandys

Odpovědět
Uživatelský avatar
d.aemon
Příspěvky: 253
Registrován: úte dub 19, 2005 6:29 am
Bydliště: Lomnice
Kontaktovat uživatele:

Údržba navijáku H4 po skončení provozu

Příspěvek od d.aemon » stř čer 21, 2006 10:54 am

Dostalo se mi cti umístit zde jednoduchý návod na poprovozní údržbu navijáku, tzv. "válečky", od nejmenovaného anonymního dárce :muhehe: :

Celkový pohled na navíjecí zařízení navijáku H4
Obrázek

Přední část navíjecího zařízení
Obrázek
- Nejprve odstraníme trávu z drážky 1 a jejího okolí
- Totéž provedeme i uvnitř průchodu lana sekacím zařízením, na obrázku označeno 2
- Součásti označené ! nejprve důkladně vyčistíme naftou, osušíme a namažeme tenkým vazelínovým filmem.

Zadní část sekacího zařízení
Obrázek
- Při pohledu zezadu do vnitřku sekacího zařízení vyčistíme stejným způsobem zbývající tři válečky označené !
Obrázek
L-13, L-23, VT-116 (1 pole)... do brusů daleko, ale pracuju na tom =o)

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba navijáku H4 po skončení provozu

Příspěvek od Dandys » stř čer 21, 2006 1:26 pm

d.aemon píše:... od nejmenovaného anonymního dárce ...
Nevidím důvod, proč ho nejmenovat, když rozhodně anonymní není !!!
Je to velmi hezky uděláno a zaslouží si to ocenění.
Takže, Pavle Schoři DĚKUJEME !!!

Jak správně "udělat válečky" je myslím teď už každému jasné. Jde hlavně o to, že se zapomínají udělat ony dva svislé válečky vzadu a jeden vodorovný vpředu, které jsou zobrazeny na třetím obrázku.
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
d.aemon
Příspěvky: 253
Registrován: úte dub 19, 2005 6:29 am
Bydliště: Lomnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d.aemon » stř čer 21, 2006 2:19 pm

Mno... Pavel si výslovně nepřál být jmenován, ale to už si teď vyřiďte spolu...
Obrázek
L-13, L-23, VT-116 (1 pole)... do brusů daleko, ale pracuju na tom =o)

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dandys » stř čer 21, 2006 3:08 pm

To je ta jeho přirozená skromnost ... Já se rozhodl, že ho proslavím! V telefonickém hovoru mi neřekl, že si nepřeje být jmenován a tím si svoji hvězdnou kariéru spečetil :palec:
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

pel
Příspěvky: 7
Registrován: stř kvě 18, 2005 5:43 am
Kontaktovat uživatele:

Válečky

Příspěvek od pel » stř kvě 28, 2008 11:50 am

Pánové, to co jsem za poslední dva týdny viděl na válečkách je humus nad humus!\
Vazelína se na válečky nenanáší kýblem ale na kousku staré hadry tak, aby byly válečky pokryty téměř neviditelnou vrstvou vazelíny.

Vysvětlení: 1. menší spotřeba vazelíny
2. méně se chytá na válečky prach

Fotka snad zapotřebí nebude, pokud je někdo méně chápavý, o víkendu nafotím a dodám.
Popřípadě Pavel může na ten nádhernej model nanést texturu vazelíny... :muhehe:

Jan Gottvald
Příspěvky: 197
Registrován: čtv bře 12, 2009 1:59 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba navijáku H4 po skončení provozu

Příspěvek od Jan Gottvald » stř zář 23, 2009 9:50 pm

nemohu najít technickou dokundamentaci k navijáku H4 ... Nemá někdo něco? Stačil by odkaz ...
THX

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba navijáku H4 po skončení provozu

Příspěvek od Dandys » sob zář 26, 2009 12:01 am

Oskenuji to a dám to na web ke stažení.
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Jan Gottvald
Příspěvky: 197
Registrován: čtv bře 12, 2009 1:59 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba navijáku H4 po skončení provozu

Příspěvek od Jan Gottvald » čtv říj 01, 2009 9:06 am

výbordelně ....
Thx

Odpovědět