Přetížení při vybírání vývrtky

Moderátoři: Roman, Dandys

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Přetížení při vybírání vývrtky

Příspěvek od Dandys » úte kvě 03, 2005 4:08 pm

Zajímalo by mě, kolik G na nás zhruba působí při vybírání vývrtky. Pocitově je to docela velké přetížení, ale je mi jasné, že na to nejsme zvyklí a před očima se mi také nezatmělo, takže bych to odhadoval, že to přes 3G nepůjde.
Prosím zkušené piloty o fundovanou odpověď - díky :)
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
d.aemon
Příspěvky: 253
Registrován: úte dub 19, 2005 6:29 am
Bydliště: Lomnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d.aemon » úte kvě 03, 2005 4:36 pm

Zkusím to nefundovaně... co takhle 1.5G? Přišlo mi, že o moc víc to být nemohlo. Samozřejmě záleží asi i na tom, jestli se ta vývrtka povede - mě to teda po jedné otočce vyvedlo samo, takže možná má ustálená vývrtka vyšší rychlost a tím pádem větší G při vybírání...
Obrázek
L-13, L-23, VT-116 (1 pole)... do brusů daleko, ale pracuju na tom =o)

imfan
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 02, 2005 6:18 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od imfan » stř kvě 04, 2005 6:42 am

teda cirou nahodou sems e o tom vcera taky bavil se spoluzakem letcem, taky sem odhad 3g jako horni strop, ale rek bych ze to bude min spis tak kolem tech 2, 1.5me pride docela malo, pac kdyz to vemes i s gravitaci tak na obrat ti zejva nejakejch 0.5g, coz se me nechce pocitat tedkon pac nemam cas, ale pride me to dost malo....
kazdopadn je to prca
LKUO, zatim sem se dopracoval na navijakovy solo

Roman
Příspěvky: 78
Registrován: úte dub 19, 2005 7:37 am
Bydliště: Brno - Coumin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman » stř kvě 04, 2005 7:18 am

Mno a co takhle 1,8 :D
Každopádně je to docla slušný, pro člověka co ani nechodí na kolotoče je to docela nářez :D

imfan
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 02, 2005 6:18 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od imfan » stř kvě 04, 2005 1:44 pm

jo prvni vyrtka co se mnou instruktorvyved me docela nahnala strach, vono je to fakt trochu divny kdyz to co ma bejt dole je primo pred tebou a navic se u toho tocis to pretizeni me tolik nevylekalo, pac predtim se delaly pady, kde u vybirani taky neco malo je...[/img]
LKUO, zatim sem se dopracoval na navijakovy solo

Uživatelský avatar
d.aemon
Příspěvky: 253
Registrován: úte dub 19, 2005 6:29 am
Bydliště: Lomnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d.aemon » stř kvě 04, 2005 1:49 pm

Ono je to strašně individuální. Mně třeba vývrtka vůbec nevadila. Líbila se mi. Akorát ty géčka moc nemusím, když jsou větší.
Obrázek
L-13, L-23, VT-116 (1 pole)... do brusů daleko, ale pracuju na tom =o)

Uživatelský avatar
radas
Příspěvky: 42
Registrován: úte dub 19, 2005 8:42 pm
Bydliště: Brno - Kykyryky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radas » stř kvě 04, 2005 4:37 pm

presne jak rika imfan: taky me prislo horsi vybrani po padu nez u vyvrtky.
...u vyvrtky vetron neleti myslim tak rychle, jak u padu - a a a vo vo tom to je

p.s.
opravil jsem ti tu tvoji prezdivku, aby to bylo spravne 8)
Naposledy upravil(a) radas dne čtv kvě 05, 2005 4:26 pm, celkem upraveno 1 x.

imfan
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 02, 2005 6:18 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od imfan » stř kvě 04, 2005 6:03 pm

no tak zaprvy... uz s nerozciluju prezdivku me takhle kurvej vsude kde sem novej... IMFAN ne imfam infan atd.. nedeste se beru to v klidu nejsem prudas .-) ale nerikal jsem ze u padu je to G vetsi, jen swem rikal, ze tam taky nejaky je a tudiz me u ty vyvrtky pak tolik neprekvapilo, narozdil od toho, jak je to strasne strmy a ze se to tetokrat netocej obrazky na monitoru, ale letadlo vcetne me malickosti. a nevim jak to je s porovnanim rychlosti vyvrtky a padu, ale skoro bych rek, ze je to dost srovnatelny, zvlast u ostryho padu. a kdo si mysli ze vyvrtka je pomala, tak at si precteletovou prirucku k blatnikoj, tusim ze tam je ztrata vejsky na 1otocku ve dvojim neco pres 100m a ted nevim jak rychle se to toci,ale odhaduju 2-3s/otocka... takze takovejch 40m/s vertikalne to skoro muze bejt... a to je docela fofr. ale jo az na tu prvni vyvrtku sem si fsecky ostatni uzil, nejvetsi prca je ze fakt je videt skoro primopod sebe, takze vetsinou je videtjeden strom ktere stoji a kolem nej se naprosto pravidelne otaci zbytek :-)
LKUO, zatim sem se dopracoval na navijakovy solo

Uživatelský avatar
VasekF
Příspěvky: 18
Registrován: úte kvě 03, 2005 2:53 pm
Bydliště: Brno - Medlánky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VasekF » čtv kvě 05, 2005 7:53 am

d.aemon píše:Ono je to strašně individuální. Mně třeba vývrtka vůbec nevadila. Líbila se mi. Akorát ty géčka moc nemusím, když jsou větší.
Počkej chlapíku, až tě Zbyňďa bude učit ostré zatáčky. Mě se naopak přetížení líbí a tak jsem ostré zatáčky dělal s náklonem kolem 80st. To pak rukama a nohama mixuješ jako o život, když přecházíš z jedné do druhé a trénuješ osmičku. Je to fakt cool. Rychlost na 120 a zem střídavě na levém a pravém boku. Xicht se ti zdeformuje a tváře jedou ke kolenům :D
Až kolem vás prohrčí ocelový pták OK5100, vezměte čepice, hoďte je do vzduchu a křičte VIVAT!!!

Uživatelský avatar
d.aemon
Příspěvky: 253
Registrován: úte dub 19, 2005 6:29 am
Bydliště: Lomnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d.aemon » čtv kvě 05, 2005 8:23 am

VasekF píše:Počkej chlapíku, až tě Zbyňďa bude učit ostré zatáčky. Mě se naopak přetížení líbí a tak jsem ostré zatáčky dělal s náklonem kolem 80st. To pak rukama a nohama mixuješ jako o život, když přecházíš z jedné do druhé a trénuješ osmičku. Je to fakt cool. Rychlost na 120 a zem střídavě na levém a pravém boku. Xicht se ti zdeformuje a tváře jedou ke kolenům :D
No jo, chce to asi čas... ani moc nepochybuju, že se mi to bude časem líbit, ale zatím nic moc... :?
Obrázek
L-13, L-23, VT-116 (1 pole)... do brusů daleko, ale pracuju na tom =o)

imfan
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 02, 2005 6:18 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od imfan » čtv kvě 05, 2005 3:15 pm

heh pockejte si az budete delat "viseni" lana, to je podle m takovej asi nejvetsi mazec, pac na vejvrtky a pady a tak si zvyknete, ale u tohohle mam prdel sevrenou porad, na 110kmh plny brzdy ven + vztlaky a ostrou zatacku na hodne malym polomeru az skoro na zem.... jediny pozitivum je, ze to je jen jako
LKUO, zatim sem se dopracoval na navijakovy solo

Uživatelský avatar
radas
Příspěvky: 42
Registrován: úte dub 19, 2005 8:42 pm
Bydliště: Brno - Kykyryky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radas » čtv kvě 05, 2005 4:30 pm

ja taky nejsu prudas, ale jak me nekdo oslovi Radku misto Radime, tak si to u me pekne rozhazi. ale poprve to vetsinou promijim ;) ...jen decentne upozornim :D
imfan píše:no tak zaprvy... uz s nerozciluju prezdivku me takhle kurvej vsude kde sem novej... IMFAN ne imfam infan atd.. nedeste se beru to v klidu nejsem prudas .-) ale nerikal jsem ze u padu je to G vetsi, jen swem rikal, ze tam taky nejaky je a tudiz me u ty vyvrtky pak tolik neprekvapilo, narozdil od toho, jak je to strasne strmy a ze se to tetokrat netocej obrazky na monitoru, ale letadlo vcetne me malickosti. a nevim jak to je s porovnanim rychlosti vyvrtky a padu, ale skoro bych rek, ze je to dost srovnatelny, zvlast u ostryho padu. a kdo si mysli ze vyvrtka je pomala, tak at si precteletovou prirucku k blatnikoj, tusim ze tam je ztrata vejsky na 1otocku ve dvojim neco pres 100m a ted nevim jak rychle se to toci,ale odhaduju 2-3s/otocka... takze takovejch 40m/s vertikalne to skoro muze bejt... a to je docela fofr. ale jo az na tu prvni vyvrtku sem si fsecky ostatni uzil, nejvetsi prca je ze fakt je videt skoro primopod sebe, takze vetsinou je videtjeden strom ktere stoji a kolem nej se naprosto pravidelne otaci zbytek :-)

Odpovědět