Důležité úkony

Moderátoři: Roman, Dandys

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Důležité úkony

Příspěvek od Dandys » stř úno 15, 2006 12:34 am

Je nutné striktně dodržovat pořadí úkonů v jakém jsou seřazeny a nikdy ho neměnit - přehození jakékoliv položky je považováno za chybu !!!

Důležité úkony před startem
  1. Nožní řízení
  2. Ruční řízení
  3. Přístroje
  4. Upínací pásy
  5. Kabina
  6. Vyvážení
  7. Brzdící klapky
  8. Vztlakové klapky
  9. Vypínač
Naposledy upravil(a) Dandys dne stř úno 15, 2006 12:56 am, celkem upraveno 2 x.
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dandys » stř úno 15, 2006 12:41 am

Po 1. zatáčce při navijákovém startu
  1. Kontrola vypnutí
  2. Vztlakové klapky
  3. Brzdící klapky
  4. Vyvážení na 80Km/h
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dandys » stř úno 15, 2006 12:45 am

Na úrovni "T"
  1. Podvozek
  2. Upínací pásy
  3. Klapky
  4. Situace u "T"
  5. Kontrola prostoru 3. a 4. zatáčky
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dandys » stř úno 15, 2006 12:47 am

Po 3. zatáčce
  1. Klapky
  2. Vyvážení
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dandys » stř úno 15, 2006 12:50 am

Před pády a vývrtkami
  1. Vyvážení
  2. Klapky
  3. Kabina
  4. Větrání
  5. Nožní řízení
  6. Ruční řízení
  7. Upínací pásy
  8. Volné předměty
  9. Kontrola výšky
  10. Výhledová zatáčka
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dandys » stř úno 15, 2006 12:52 am

Visení lana
  1. Nad plochu letiště !!!
  2. STÁLE vypínat
  3. Rychlost + 10Km/h + brzdící klapky
  4. Kroužit v jednom směru
  5. Upínací pásy
  6. Do 15m ukončit kroužení ve směru přistání
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
d.aemon
Příspěvky: 253
Registrován: úte dub 19, 2005 6:29 am
Bydliště: Lomnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od d.aemon » stř úno 15, 2006 9:02 am

Dandys píše:Na úrovni "T"
  1. Podvozek
  2. Upínací pásy
  3. Klapky
  4. Situace u "T"
  5. Kontrola prostoru 3. a 4. zatáčky
6. Hlášení "oskar kilo 1 2 3 4 po větru pravého/levého okruhu dráhy 15/33, podvozek vysunut, zajištěn"
Obrázek
L-13, L-23, VT-116 (1 pole)... do brusů daleko, ale pracuju na tom =o)

Uživatelský avatar
Daxer
Příspěvky: 17
Registrován: pát úno 10, 2006 9:40 pm
Bydliště: Brno, někde na jihu... :o)
Kontaktovat uživatele:

úkony

Příspěvek od Daxer » stř úno 15, 2006 9:28 am

zdarec a díky)
jo, jen ještě.. podvozek zasunout je taky po první?.. nebo kdy?.. nenašel sem to tam...

Uživatelský avatar
Dandys
Site Admin
Příspěvky: 388
Registrován: úte dub 19, 2005 12:25 am
Bydliště: Brno - Líšeň (LKCM, LKTB)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dandys » stř úno 15, 2006 9:34 am

Podvozek se při letu po okruhu nezasouvá. V úkonech ho samozřejmě kontroluješ, zda je vysunut a zmiňuješ se o tom v hlášení AFISákovi, které připsal d.aemon.
Pokud letíš aerovlek, tak se podvozek zasouvá po vypnutí - uděláš úkony jaké děláš po první zatáčce vzletu navijákem + ještě k tomu zatáhneš podvozek. Když se z aerovleku vracíš na letiště, řadíš se do okruhu a při provádění úkonů u "T" ho potom skutečně vysouváš.
Naposledy upravil(a) Dandys dne stř úno 15, 2006 9:40 am, celkem upraveno 1 x.
Není umění být dobrým pilotem, ale být starým pilotem! Obrázek

Uživatelský avatar
FI-GLDman
Příspěvky: 17
Registrován: čtv zář 01, 2005 8:00 pm
Bydliště: Bydlik Nr.2
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FI-GLDman » stř úno 15, 2006 9:39 am

Na okruhu se podvozek nezasunuje.Jen se kontroluje jeho vysunutí a zajištění.

Odpovědět